Зірка якості
НАШ ГЛАВНЫЙ ОФИС
г. Киев,
ул Нижний Вал, 41
(044) 425-77-55
(044) 33-77-888

Сервіс

Что вы получаете, работая с нами?
  • Оперативность реагирования на проблемы заказчика.  
  • Гибкая система оплаты и скидок  
  • Наличие всех необходимых лицензий и сертификатов качества на оргтехнику
  • Максимально широкий ассортимент офисной техники  
  • Минимальные сроки поставки
  • Бесперебойность работы парка техники у клиента. 
  • Наші сертификатиВсі

    Установка і запуск

    Сертифіковані інженери нашого сервісного центру встановлюють нове обладнання. Вона включає в себе збірку обладнання по придбаної конфігурації, підключення додаткових опцій, які не входили в базову конфігурацію, установку драйверів і програмного забезпечення на один комп'ютер.

    Після запуску обладнання наші сервісні інженери проходять навчання для операторів Замовника з метою ознайомлення з основними функціями обладнання:

    1. демонстрація копіювальної функції (коротка інструкція по застосуванню основних функцій пристрою);
    2. запуск і демонстрація замовнику функції друку або мережевого друку (якщо пристрій включено в локальну мережу). Калібрування кольору стандартними операторськими інструментами, склом сканера або спектрофотометром (опція).
    3. Демонстрація функції сканування:
    • налаштування сканування в електронній пошті (за наявності SMTP-сервера в ІТ-інфраструктурі)
    • налаштування одного шаблону сканування мережі (при наявності можливості і готовності ІТ-інфраструктури) по протоколу SMB
    • сканування на USB-носій (за наявності)

    Стандартна установка безкоштовна для замовника, в разі, якщо установка буде проходити в тому місті, де знаходиться сервісний центр. Якщо пристрій Замовника знаходиться за містом, стандартна установка обладнання здійснюється для Замовника безкоштовно, а Замовник компенсує обслуговуючій організації тільки витрати, пов'язані з відрядженням сервісного інженера до місця установки обладнання і назад, згідно прейскуранту послуг сервісної організації.

    Якщо потрібно зробити запит на установку і запуск обладнання, потрібно або передзвонити диспетчеру і залишити необхідну інформацію для видачі гарантійного талона, або написати лист на адресу service@megaprint.com.ua і надати необхідну інформацію.